Tyvärr måste vi meddela den tråkiga nyheten att årets Hajk ställs in pga. sjukdom i ledarlaget.
Mycket tråkigt…
För att ändå få en chans att äta korv tillsammans är ni välkomna till
Missionshuset på lördag kväll kl. 18:00.
Då firar vi Sveriges Nationaldag med musik och korvgrillning!
Vi önskar er en härlig sommar så ses vi i höst (eller på lördag kväll)!
/M
Hajken inställd!
