Ikväll utmanar vi alla föräldrar på en klassisk brännbollsmatch!
Efter fina lyror, härliga varvningar och oturliga bränningar blir det
grillad (inte bränd) korv vid Missionshuset!
Hoppas ni vill vara med!
5-6 juni firar vi Nationaldag på vårt sätt: Hajk-26 och traditionsenlig musikkväll!
Vi lastar båtarna på fredag vid 18:00, tar oss till en öde ö för övernattning i militärtält.
På lördag kommer vi tillbaka vid 14-tiden och alla är därefter välkomna att vara med på
Nationaldagskonsert kl. 18:00!
Vi ses!

Säsongsavslutning med Brännboll, föräldrar och Hajk-26!
